تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

طراحي سايت چيست؟

ساخت سايت با توجه به افزايش کاربراني که از اينترنت کالا و خدمات مورد نياز خود را جستجو مي نمايند براي شرکت ها به موردي اجباري تبديل شده است و در صورتي که شرکت ها از اين حوزه غافل بمانند مشتريان بالقوه فراواني را از دست خواهند داد.

طراحي وب سايت با بررسي چکيده وضعيت فعلي سايت
اگر شما در حال حاضر وب سايتي داريد، در مرحله اول طراح حرفه اي سايت به اين فکر مي کند که چرا وب سايت شما جواب نداده است! اين کار را مي توان با نرم افزارهاي آمارگير بازديد وب سايت و آناليزي از داده هايي که مي توانند در بهبود وب سايت کمکي کنند انجام داد. شرکت طراحي وب سايت

طراحي سايت پس از آناليز
يک طراح سايت حرفه اي در تعامل با کسب و کارها، هر چه بيشتر از پروسه فروش در کسب و کار شما بداند، درنتيجه ارتباط بهتري با بازديدکننده هاي سايت بدست خواهد آورد و در اولويت بندي محتواي وب سايت نيز کمک ويژه اي خواهد کرد. بدون آشنايي و تعامل با کسب وکار به صورت تخصصي، پروسه طراحي سايت راه رسيدن به اهداف را به سختي طي خواهد کرد.

طراحي فروشگاه اينترنتي
طراحي سايت دکوراسيون
طراحي سايت شرکتي
طراحي سايت مدرسه
سئو و بهينه سازي وب
طراحي سايت کارخانه
طراحي سايت هتل
طراحي سايت شخصي
طراحي سايت رستوران
طراحي سايت پزشکي

برنامه ريزي طراحي گرافيک سايت
صفحات وب سايت و محتواي آن بايد بگونه اي معماري شود که استفاده و کاربري وب سايت را آسان و روان کند. گرافيک يک وب سايت نقطه حساسي است که مي تواند آينده وب سايت را رقم بزند.  طراحي سايت فروشگاهي     

 

سيستم مديريت وب سايت
سيستم مديريت و سمت ادمين سيستم هاي مديريت محتوا، بر اساس نياز براي شما آماده سازي مي شود و ماژول ها و نيازهاي شما کد نويسي و آماده استفاده مي شود. براي طراحي حرفه اي سايت از آخرين استانداردهاي کدنويسي در طراحي سايت استفاده مي شود بطوري که وب سايت ها با کليه دستگاه هاي موبايل و تبلت و هر اندازه صفحه نمايش قابليت سازگاري داشته باشند (طراحي رسپانسيو). در اين مرحله يکي از نکات بسيار مهم کدنويسي بهينه سازي کردن کد براي موتورهاي جستجوگر باشد.

شناخت اهداف در طراحي سايت
هر پروژه با فاز شناخت اهداف شروع مي شود و پس از آناليز اهداف، نيازهاي شما را براي مقابله با رقباي کسب و کارخود در پهنه اينترنت در اين مرحله به شما شرح داده مي شود.
براي درک بهتر اهداف شما بايستي موقعيت کسب و کار شما در حال حاضر، گرايشات و روش ها در صنف کسب و کار شما درک شود تا نتيجه نهايي، همان موفقيتي باشد که انتظار داريد. طراحي پورتال

برنامه ريزي معماري و طراحي سايت

معماري و طراحي سايت بگونه اي هدفمند براي کسب ترافيک بازديد کننده و توانايي انجام بازاريابي اينترنتي و تبديل بازديدکننده به مشتري، حتماً به برنامه ريزي نيازمند است. براي تکميل فاز برنامه ريزي نيازمند يک کار تيمي شامل:
معماري و برنامه ريزي وب سايت، طراحي گرافيک وب سايت، آناليزگر کلمات کليدي و سئوي سايت، استراتژيست بازاريابي اينترنتي و کد نويسي وب سايت مي باشد. توليد وايرفريم قبل از طراحي گرافيک و رابط کاربري بسيار مهم است و يک نقشه سايت بهمراه المان هاي مورد نياز وب سايت در اين مرحله بايد انجام شود و به اين ترتيب مرحله برنامه ريزي معماري وب سايت صورت مي گيرد.

طراحي حرفه اي گرافيک سايت
يک طراحي گرافيک منحصر يک وب سايت منحصر به فرد مي سازد. اين مرحله از مهمترين مراحل طراحي سايت است و بايد کليه نيازهاي کاربران درنظر گرفته شود و طراحي بايد بگونه اي باشد تا در کليه اندازه هاي نمايش (موبايل و تبلت) نيز قابل نمايش باشد.

سئو و بهينه سازي وب سايت
در اين مرحله و پس از فاينال شدن وب سايت، مرحله سئو و بهينه سازي وب سايت انجام خواهد شد. کدها و محتواي هر صفحه لندينگ پيج بايد قابليت اشاره به کلمات کليدي و عبارات کليدي مهم آن صفحه از وب سايت را داشته باشند.
لينک هاي دروني وب سايت و لينک هاي متني، تحليل چگالي کلمات کليدي در هر صفحه، استفاده از متاتگ هاي تايتل، توضيحات و کلمات کليدي، نقشه XML سايت و استفاده از وب مسترگوگل براي بهينه سازي وب سايت و سئوي سايت مراحلي است که بايد انجام شود. طراحي سايت وردپرس    

 

بازاريابي اينترنتي در طراحي سايت
پس از انجام تمام مراحل قبلي، حال نوبت بازاريابي اينترنتي و آنلاين است. تا اينجا وب سايت براي بازديد کننده ها به بهترين نحو طراحي شده و کليات نيازها و اهداف در نظر گرفته شده. اما از اينجا و در مرحله آخر بايد بازاريابي اينترنتي به انواع مختلف:
بازاريابي محتوا، بازاريابي شبکه هاي اجتماعي، بازاريابي ويديويي، بازاريابي پرداخت به ازاي کليک يا تبليغات کليکي، ايميل مارکتينگ و درنهايت برندينگ اينترنتي انجام شود.
تمام اين مراحل در طراحي سايت موفقيت يک وب سايت را تضمين مي کنند و رسيدن به اهداف را آسان خواهند کرد.
طراحي وب سايت با رعايت قواعد و اصول استاندارد موتورهاي جستجو، آناليز کليد واژه ها و کلمات کليدي و بررسي و تحليل همکاران و رقباي تجاري شما تاثير بسياري در معرفي برند و نام تجاري، محصولات و خدمات شما بهمراه دارد. همواره طراحي و ساخت سايت ايده آل مي تواند شخصيت تجاري کوچکي را بزرگ جلوه دهد و مشتري را راغب به همکاري با شما کند. هزينه طراحي سايت     

شما تنها 5 ثانيه زمان داريد تا بازديدکننده را به مشتري تبديل نماييد. وب سايت در اولين بازديد کاربر بايد درک درستي از محصولات و خدمات شما بدهد، طراحان سايت رايان  وب سايت شما را طوري طراحي خواهند کرد که ديد درستي از تجارت شما به مشتري بدهد.
وب سايت شما شناسنامه شخصيتي شما در دنياي وب و اينترنت مي باشد و ارائه بهترين شناسنامه شخصيتي از فعاليت شما، نقطه اي بسوي جلب اعتماد مشتري است.

چرا انتخاب طراحي سايت با باني سايت؟
تمامي مراحل طراحي سايت، توسط متخصصين باني سايت انجام مي شود و تفکرات و ايده هاي شما را در نهايت در فضاي مجازي اجرا و پياده سازي مي کنيم. امنيت اطلاعات شما امري است مهم و همواره پشتيباني باني سايت راه به همراه خواهد داشت.

زماني که تجارت شما نياز به موفقيت دارد استفاده از علوم طراحي سايت و راهکارهاي بازاريابي آنلاين نقش بسزايي در پيشرفت تجارت شما خواهد داشت.

  1. http://webdesigning.niloblog.com/p/48/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C
  2. https://hamedweb.namablog.net/Post/1/Sports-site-design.html
  3. https://hamedweb.namablog.net/Post/9/Industrial-site-design.html
  4. https://hamedweb.namablog.net/Post/7/Service-site-design--Service-company-site-design.html
  5. https://hamedweb.namablog.net/Post/5/Car-site-design--car-show-site-design.html
  6. https://hamedweb.namablog.net/Post/3/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  7. https://nimaweb.namablog.net/Post/1/Sports-site-design.html
  8. https://nimaweb.namablog.net/Post/9/Industrial-site-design.html
  9. https://nimaweb.namablog.net/Post/7/Service-site-design--Service-company-site-design.html
  10. https://nimaweb.namablog.net/Post/5/Car-site-design--car-show-site-design.html
  11. https://nimaweb.namablog.net/Post/3/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C+%E2%80%93+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2+%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF
  12. https://samyarweb.iranblog.net/Post/2/Industrial-site-design.html
  13. https://samyarweb.iranblog.net/Post/10/Sports-site-design.html
  14. https://samyarweb.iranblog.net/Post/8/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  15. https://samyarweb.iranblog.net/Post/6/Car-site-design--car-show-site-design.html
  16. https://samyarweb.iranblog.net/Post/4/Service-site-design--Service-company-site-design.html
  17. https://hamedweb.iranblog.net/Post/1/Sports-site-design.html
  18. https://hamedweb.iranblog.net/Post/9/Industrial-site-design.html
  19. https://hamedweb.iranblog.net/Post/7/Service-site-design--Service-company-site-design.html
  20. https://hamedweb.iranblog.net/Post/5/Car-site-design--car-show-site-design.html

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 129 تاريخ : جمعه 13 فروردين 1400 ساعت: 0:27

آموزش کامل کار با کنترل از راه دور کولر گازی GREE

 

مجموعه سرویس خالص با اساسنامه اساتید بنام کولر گازی آموزش کامل کار با ریموت کنترل کولر گازی GREE را تهیه و تنظیم کرده و در این مقاله آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

 

نکته مهم این است که کنترل از راه دور کولر گازی ممکن است از نظر ظاهری با مدل های مختلف کمی متفاوت باشد ، اما دکمه های مورد علاقه شما را روی آنها قرار می دهد ، ویژگی های مشترک در کولر گازی فعال هستند.

 

مقدمه: در کنترل از راه دور کولر ، دکمه ای وجود دارد که همیشه با این دکمه ها کار می کند ، برای کاربران آسان نیست و همیشه افراد را گیج می کند.

 

 

آموزش کامل کار با کنترل کولر گازی GREE

 

تصویر بالا استفاده از دکمه های کنترل کولر گازی GREE را نشان می دهد. که با توجه به شماره آن توضیح می دهد و نحوه استفاده از آن برای شما:

 

معرفی دکمه ها

1) دکمه روشن / خاموش: این وظیفه وظیفه روشن و خاموش کردن دستگاه را در هر صورت دارد.

 

2) حالت دکمه ای: بدون شک ممکن است مهمترین دکمه در کولر گازی دکمه حالت باشد. با استفاده از این دکمه می توانید کولر را در حالت های مختلف تنظیم کنید. (سرد ، گرم ، اتو ، پنکه ، رطوبت گیر).

 

          پنکه: با فعال سازی این دکمه ، کولر گازی را در حالت فن قرار دهید و گرفتار می شود. در این شرایط ، کندانسور کولر خاموش می شود و فن داخلی روی شما کار می کند و مختصر آن در بهار است. مانند: یک فن

 

         COOl: این دکمه به شکل گلوله برفی کوتاه تابستانی است و با فعال کردن آن می توانید از خنک شدن کولر لذت ببرید.

 

          HEAT: این گزینه که به شکل آفتاب زمستانی است و باد گرم تولید می کند.

 

          AUTO: این گزینه کولر گازی شما را در حالت اتوماتیک قرار می دهد و با تنظیم دمای کولر گازی ، همیشه دمای کولر گازی را روی دمای مورد نظر تنظیم می کنید.

 

          اگر استفاده صحیح از این گزینه در اتاق سرور توضیح داده شود ، استفاده از این گزینه در هر شرایطی توصیه می شود.

 

          خشک: این حالت تهویه هوا را در حالت خشک یا رطوبت گیر قرار می دهد. این گزینه بیشتر برای مناطق معتدل و مرطوب یا مجازات است که در آن هوای سوزناک مورد نیاز خود را داشته باشید.

 

آموزش کار با ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ کنترل مارکت

 

3) دکمه های دما: با استفاده از این دو دکمه (+ / -) می توانید دمای محیط یا تایمر را تنظیم کنید ، در صورت وجود دو دکمه برای استفاده از ریموت کنترل می شود و دارای ولوم و کاربرد است

 

4) دکمه فن: از این حالت می توان برای تنظیم سرعت فن یا دمیدن دستگاه استفاده کرد. این دکمه در اکثر سیستم های تهویه مطبوع دارای 4 حالت است که شامل (سریع ، متوسط ​​، کند و اتوماتیک) می باشد.

 

5- دکمه SWING: با فشار دادن این دکمه ، هوا یا کولر گازی تولید شده توسط کولر گازی GREE را به سمت بالا و پایین هدایت کنید. با این کار باعث می شود جریان هوای خنک یا در نتیجه سرمای سال جریان هوای گرم به طور مساوی در سراسر محیط توزیع شود. فن از چپ به راست بود و حالت SWING بالا و پایین است)

 

6) دکمه روشن / خاموش تایمر: از این کلیدها برای روشن و خاموش کردن دستگاه تایمر استفاده می شود.

 

7) چراغ دکمه ای: با استفاده از این دکمه می توانید چراغ های صفحه را روشن و خاموش کنید.

 

8) دکمه خواب: این دکمه می تواند دستگاه را خاموش کند. تا در هنگام خواب از دمای مطلوب لذت ببرید.

 

9) دکمه Turbo: این دکمه در کولر باعث افزایش بیشترین فعالیت کولر با شما می شود. در واقع اگر توربو حالتی داشته باشد که کولر بتواند با بالاترین توان کار کند. وجود این توانایی باعث حداکثر فعالیت کمپرسور محاصره می شود و در نتیجه ممکن است در سریعترین زمان ممکن فضای محیط خنک شود. مقدار مدت زمان کارکرد کولر در چنین شرایطی به مقدار قابل توجهی که برای تنظیم تنظیم شده بستگی دارد.

 

10) دکمه BLOW Dry wind: این دکمه برای دمیدن باد خشک است. این دکمه دقیقاً همان دکمه X-FAN در مدل های قبلی است. با این تفاوت که ویژگی X-Fan برای حالت گرم کردن در دسترس نبود و فقط برای مدت کوتاهی جریان داشت ، اما قابلیت BLOW در حالت گرم کردن نیز امکان پذیر است.

 

لازم به ذکر است که این مورد فقط در برخی از مدل های کنترل از راه دور کولر و در برخی دیگر مانند X-FAN موجود است.

 

با فشار دادن این دکمه ، دستگاه شروع به تولید باد معمولی می کند و در واقع به یک دستگاه خشک تبدیل شده است. ممکن است به سشوار یا خشک شدن دست تشبیه شود.

 

(جالب اینجاست که اکثر سایت های ایرانی قادر به توضیح دکمه نیستند و در توضیحات این دکمه نوشته شده است: این دکمه به معنای دمیدن است و هنوز اطلاعات کاملی در مورد آن کشف نشده است. کره ای دیگری آمده است یا آنها می خواهند اتم را تقسیم کنند من واقعاً آرزو می کنم برای مخاطبان شما ارزشی در نظر گرفته شود. اگر این ویژگی را ندارید ، توضیحی ندهید.

 

11) دکمه ساعت: از این دکمه برای تنظیم ساعت استفاده کنید. معمولاً از آن برای تنظیم زمان فعلی استفاده می کنید. فقط اگر می خواهید ساعت را از طریق کولر گازی تنظیم کنید ، کولر را روی ساعتی تنظیم کنید که برای خاموش یا روشن شدن خودکار مشخص شده باشد ، لازم است تنظیم کنید.

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان askpaperm بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 1 فروردين 1400 ساعت: 14:41

خبرنامه